-

Hej!

För några dagar sen så läste jag ut Just Jealous av Anne Cassidy och nu insåg jag att jag inte har skrivit om den. Jag ska fixa en bild först, sen skriver jag om den, vilket kan bli imorrn eller på söndag. Idag läste jag ut Känslan av att hoppa av Ingrid Olsson, den var ganska bra men jag hade inte förväntat mig så mycket text. Det är i och för sig nästan ingen text alls men Ett litet hål i mörkret hade bara några rader på varje sida och det var det jag fastnade för med Ingrid Olsson. Så jag hade hoppats så att den här var likadan men jag ska fixa en bild på den också så skriver jag om den med. Just nu så började jag läsa Öppna ditt hjärta som jag fick av min bästa vän men jag tror att jag är mer sugen på att börja på Saker som aldrig händer eftersom Johanna Lindbäcks andra böcker är sååååå himla bra!!  Men nu ska jag läsa lite, sen ska jag virka mormorsrutor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0