Planerad läsning

Just nu håller jag på att läsa Dansfabriken av Eva Susso. Jag har läst hundra sidor ( av 186 ) och jag har fortfarande inte fastnat. Jag ska hålla ut även fast jag just nu inte har sån lust. Efter att jag hade läst ut Mycket mer än så, så började jag på Sveket, andra delen i House of Night-serien men fastnade inte i den heller. Så nu får det bli att jag håller ut. Fast tonårsboken (www.tonarsboken.blogspot.com) hade skrivit en recension om den som uppmuntrade mig att börja läsa den igen. Efter det blir det Elsas mode av Sofi Farhman och sen Min pojkväns bäste vän av M-K & Asley (Olsen-tvillingarna) Så min läsning är planerad även fast jag inte tror att den kommer bli just så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0