Sveket

Hej!

Jag hade inte alls tänkt blogga idag men sen så hittade jag Sveket kom på att jag faktiskt inte hade recenserat den vilket är skandal. Den läste jag ju ut för en vecka sen eller nåt sånt, så här kommer den:)

Det känns som om Zoey har hittat sin rätta plats! I Nattens hus passar hon in, den mäktiga Neferet är hennes mentor, och hon har ett litet gäng trogna kompisar. Plus två pojkvänner, vilket definitivt är en för mycket. Men förutom det så känns det mesta bra. Den känslan försvinner snabbt när en mänsklig tonåring försvinner och efter några dagar återfinns död. Kroppen är tömd på blod och såren på hans kropp riktar misstankarna mot vampyrerna i Nattens hus.

Det är en bra bok, det är det, men jag fastnade aldrig riktigt. Helt okej liksom, och jag vill läsa fortsättningen men det är ingen favorit sådär. Jag la ifrån mig dej efter typ 3 kapitel men tonårsboken ( www.tonarsboken.blogspot.com ) gjorde så att jag började igen. En 2:a av 5 får den, för klantiga meningar ibland och så vidare, nja ingen favorit helt enkelt.

P.S. Låttips: Erik Saade - Break Of Dawn D.S.                   en liten bild:)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0