Min boklista

Hej!

Jag vet att det blir mycket listor och bilder och så på vad jag ska läsa och när och hur och jag vet inte vad. Men ni får leva med det för nu tänkte jag visa en lista som innehåller alla böcker i min bokhylla (som är olästa.) :) Det är ganska många men jag tänkte stryka över dom en efter en tills jag har läst varenda. Så så fort jag har läst en till i min bokhylla får ni se denna lista:) Varsågod!
En bild jag tog i sommras:)

Mina olästa böcker i bokhyllan!

High school musical – The book of the film – Disney

Molly Moon stannar tiden – Georgia Byng

En ovanlig vän – Lucy Daniels

Topaz och talangjakten – Helen Bailey

Hot inifrån – Fiona Kelly

Sabrina – Varning för rättvisevinden! – Bobbi JG Weiss, David Cody Weiss

Sabrina – Häxopol  - Bobbi JG Weiss, David Cody Weiss

Madison Finn – Stackars mig – Laura Dower

Madison Finn – Drömjobbet – Laura Dower

Madison Finn – Insnöad – Laura Dower

Madison Finn – Tjererna mot killarna – Laura Dower

Madison Finn – Perfekt som popstjärna – Laura Dower

Måste Jennie välja? – Caroline B. Cooney

Vad hände med Jennie?  - Caroline B. Cooney

Sofies värld – Jostien Gaarder

Alice, snart tretton – Phyllis Reynolds Naylor

Öppna ditt hjärta – Coleen Murtagh Paratore

Kris i paradiset – Annie Dalton

Stjärna i fara – Annie Dalton

Änglar och pirater – Annie Dalton

Tvillingarna – Mårten Sandén

Piratika – Tanith Lee

Systrar av guld – Maureen Johnson

Det vandrande städerna – Philip Reeve

Hemsökt, Älska dej till döds – Meg Cabot

Genom dina ögon – Stephenie Meyer

Vargbröder 1 – Michelle Paver

Vargbröder 2 – Michelle Paver

Vargbröder 3 – Michelle Paver

Hungerspelen – Suzanne Collins

För bra för att dö – Christina Wahlden

Twilight – Stephenie Meyer

New Moon – Stephenie Meyer

Gossip Girl, Bara i din fantasi – Cecily von Ziegesar

Jag finns – Maja-Maria Henriksson

Här ligger jag och blöder – Jenny Jägerfeld

Jag saknar dej, jag saknar dej!  - Peter Pohl

Ett litet snedsprång – Denise Rudberg


Kommentarer
Postat av: Amelie

Du bara måste läsa Genom dina ögon, Vargbröder-böckerna och Hungerspelen - de är alla jättebra!

De får du inte missa!

2010-12-27 @ 19:31:35
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag har precis läst ut Hungerspelen och har lagt ut en recension av den på vår blogg. Tvillingarna har jag också i min bokhylla,samt New Moon, Vargbröder 123 och Sofies värld.

Fin header du har!

/Agnes

2010-12-30 @ 18:01:00
URL: http://tvillingarnasbokbuffe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0