Några tips

Hej!

Ville bara tipsa om några sidor som säkert många av er känner till men om ni inte gör det så får ni göra det här.
Den första heter: www.boktipset.se och där kan man bli medlem gratis och hålla ordning på vad man läser och vill läsa. Dessutom så ger dom  boktips till dig beroende på vad du har läst! Egentligen tycker jag att det är lite onödigt, liksom var tog läsdagböckerna vägen och dom långa listorna över böckerna man läst över året. Nej, nu ska vi blir morderna och göra allt vid datorn! Jag är lite skeptisk mot att göra allt vid datorn men boktipset är en kul sida. Jag tänker fortsätta med mina listor och läsadagböcker även fast jag är medlem:)

Den andra sidan heter: www.smakprov.se och där kan man logga in via facebook och twitter. Men även fast du inte har något sånt så kan du läsa dom första sidorna i en bok du kanske vill läsa, din favoritbok osv. En jättebra och andvändbar sida!

Det var allt för mig :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har haft boktipset ungefär ett halvår, och var ganska beroende i början ;) Det är en kul sida, men det är tyvärr mest vuxna där... Men du kan ju lägga till Sofie Nordquist som vän där, så har du en "ungdom" i alla fall ;)

2010-12-27 @ 21:05:00
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0