Glömde...

... säga igår att jag lämnade tillbaka alla dom nio böcker som jag lånade i slutet av sommarn. Jag kände att jag inte orkade ha så många på kö utan att jag ska beta av min bokhylla istället. Jag tror att det är 90/100 % som är oläst, hehe, ojdå:) Men självklart så tänker man smart men följer inte planen. Redan igår när jag hade lämnat alla böcker kunde jag självklart inte gå från biblioteket utan att låna något. Suck, det blev 4 nya böcker. Plus två idag från skolbibblan... Jaja, min bokhylla får jag ta efter dom här böckerna, fast jag ska nog inte läsa alla som jag har lånat nu. För det är dom två sista i HON-serien och jag har bara läst dom två första. Men dom hade jag reserverat så det var därför jag lånade dom. Men jag ska i alla fall läsa: Betong fjäril betong av Ingrid Olsson, Svarta vingar av David Almond, och Törst av Richelle Mead. Så min bokhylla kommer nog efter det tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0