Ojdå..

Hej!

Förlåt för att jag inte skrev om Harry Potter men det har varit lite mycket med skolan osv nu. Men ni kan få en recension snart, i ett annat inlägg:) Just nu läser jag Sandor slash Ida av Sara Kadefors :) Jag har inte alls läst alla nio-tolv böcker som jag lånade för några veckor sen, jag tänkte börja beta av dom efter tredje Harry Potter men då är det så smart så i måndags var den enda dag som jag inte hade med en bok till skolan, jag fick verkligen ingen plats och lärarna hade inte sagt något om att man behövde ha en bok så därför anledningen. Men vad tror ni händer? Jo, självklart var det i måndags som vi skulle ha en bok! Ja, då var det bara att gå till skolbiblioteket och låna en till. Sånt är livet. Men det som är skönt är att vi ska läsa på svenska nu, tummen upp! :) Men jag lägger in en recension sen ska jag göra matteläxan.

--ses--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0