Hej! :)

Har egentligen inget att skriva om men jag tänkte i alla fall skriva lite :)
Idag var jag ledig från skolan p.g.a att vi skulle spela en skolkonsert med instrumentet jag spelar, det var skitkul :)
Just nu läser jag Reckless och jag vet inte om jag ska säga någonting men gash! va bra den är! :) Så fort jag börjar läsa så kan jag inte sluta. Har reserverat tre virkböcker från bibblan så jag hoppas dom kommer snart, för jag är sååå sugen på att virka nya saker. Ska nog ta kort på mina små kompisar som jag virkat så ni får se vad jag gör när jag inte läser :)
I alla fall, jag är jättesugen på dom nyaste böckerna som kommit ut, typ De Utvalda osv. Åh, vad jag längtar att få läsa dom! :)

Kommentarer
Postat av: Naima

Jag vill också läsa De Utvalda, den verkar jättebra eftersom de är så många som skrivit bra recensioner om den boken :P

Fin bokblogg du har förresten :D

2011-04-10 @ 18:47:53
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0