Jag får nog ta och sluta upp med detta :P

Hej!

Idag så har jag varit på äventyr och har inte haft nån möjlighet att varken blogga eller läsa men jag ångrar verkligen inte denna dag! :)

Efter det så blev det en sväng till bibblan och hämta ut en bok och ja.. det var även en annan som stod och ville följa med hem, så den fick det :)

Dessa:

Imorgon när kriget kom - John Marsden, fast på engelska.



Den jag var - Meg Rosoff ( ska ev. läsa ut även denna på påsklovet )

Så vad ska ni läsa för skojigt?

Kommentarer
Postat av: Amelie

Just nu läser jag Mördarens ansikte av Kjetil Johnsen, som är del 9 i serien TRE. Läser den som lite "mitt-emellan läsning" då den är 149 sidor lång och väldigt lättläst.

2011-04-19 @ 20:18:07
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0