Alla mina böcker



Det här är alla mina böcker, förutom boken jag läser nu (Vampire Diaries) och min uppväxtklassikerbox som jag inte tog med.

Totalt är det alltså....99 st böcker! What?! Helt ärligt visste jag inte att jag hade så många böcker!

I alla fall, dessa har jag läst: (jag har placerat Sofies värld fel upptäckte jag nu, så räkna bort den)


52 stycken, så jag har faktiskt läst hälften av min bokhylla :)

Och dessa har jag inte läst:


Och dessa har jag inte läst, 46 stycken (med boxen inräknad).

Ja, ni ser ju att jag inte precis har dåligt att läsa här hemma, jag menar 46 böcker. Det roliga nu är ju att jag har typ 12-13 låneböcker dessutom. Så nu efter sommaren ska jag lämna tillbaka alla lån och koncentrera mig på att läsa ut alla mina böcker innan. Så ja :)

Kommentarer
Postat av: we

Wow, det var inte några böcker! :D

2011-08-08 @ 14:53:33
Postat av: Anna - Boktycke

Oj, det var en del olästa böcker :p

Men det är härligt med bokhögar ^^

2011-08-08 @ 21:07:01
URL: http://boktycke.wordpress.com
Postat av: naba

Sv: har läst Jonas bok och förlorad ängel och båda är bra. Vad tyckte du om de andra ??

Vad gäller filmen så finns det inget sätt att bara skicka den. Nån lägga ut på nätet men det är olagligt och jag inget olagligt .

2011-08-08 @ 21:28:58
URL: http://booksarelives.wordpress.com
Postat av: Elsa

Hur kan du INTE ha läst HUNGERSPELEN?! Läs den. NU.

2011-08-15 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0