okej

Okej, jag brukar vanligtvis inte skriva såna här inlägg men jag tänkte så att ni inte tror att jag är död eller nåt :P

Ikväll kommer en recension på "The carrie diaries" eftersom jag bara har ca 80 sidor kvar :)
Liksom bara så ni vet:)



Samtidigt kan jag ju nämna en annan sak. När sommarlovet började tänkte jag: Gud, nu ska jag verkligen ta en bild på varje bok jag läser. Och i början gick det bra. Men sen fick min dator för sig att dö, och ja, anledning okänd än så länge men den är död i nuläget. Så det är därför det inte är några kort som jag själv tagit. Men när den kommer igång igen (eller när jag skaffar en ny, beror på vad som har hänt med den), men i alla fall, då så kommer det mer tagna bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0