Sommarlovets sista dag

Ja, imorrn börjar skolan då, vilket jag tycker är okej. Nu har man vart hemma i tio veckor så det ska bli lite skönt att få gå till något varje dag igen. (fråga mig om några veckor vad jag tycker om det:P)

Men i alla fall, jag tänkte sammanställa min sommar nu:)

Antal lästa böcker: 21 st, (om man inte räknar med Hoppas, som jag läste i pdf.)

Bästa bok: Beastly ligger högt upp men även Ingen sommar utan dig och Röd skymning.

Sämsta bok: Flytande i vatten av Kjetil Johnsen.

Min kommentar:

Jag är nöjd med den här sommaren, eller jag hade kunnat läst mer men va sjutton! Om man har sommarlov så ska man väl njuta av att inte göra någonting också :)

Men annars så tycker jag att det har gått bra och mitt mål var ju att läsa 20 böcker, så det har jag ju uppnått:)

Alla lästa böcker sommaren 2011:
    

 


Kommentarer
Postat av: Dennis

hej hej snygg blogg du har :D

2011-08-21 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0