WANTIES

Och nej, det handlar inte om kläder, ville bara skriva så eftersom det verkar som att alla modebloggar skriver så just nu :P

I alla fall, det finns ett par böcker jag skulle vilja ha:

 

Hela serien såklart. Har tionde boken eller nåt och skulle såååå gärna ha resten. Jag och min bästa vän började kolla på första säsongen och vi hann se 3 eller 4 avsnitt, säger bara: rekommenderar den STARKT. Jag har blivit helt beroende av serien! :)



Jag har varken läst eller sett Pretty Little Liars, lite skumt tycker jag, eftersom jag älskar den här typ av genre. Men så är det och det måste det ju såklart bli ändring på! :)



Den här boken är jag jättesugen på men är lite spänd över om jag ska våga läsa den. Jag har den inte, men det har jag lovat mig själv att skaffa nån dag i framtiden :)



Flickan och havet är en bok som jag blev sååå sugen på när jag kollade på sommar-böcker, skam att jag inte har den än!

Ja, det här var några böcker av dom alla jag sååå vill ha. Men imorrn så ska ni få se anledningen till att jag inte skaffar några nya, hehe.

Update med läsningen då: Jag läser Vampire Diaries nu och har kommit till kapitel 4 i första boken. Än så länge bra, men liknar Helena lite. Annars så har jag 4 recensionsexemplar kvar att läsa innan sommaren är slut. Tänkte läsa dom lite snabbt nu den här veckan och sen välja vad jag känner för ur min bokhylla den sista veckan. Tänk att det bara är 2 veckor kvar av sommarlovet :P
Upptäckte idag att jag har fem dagar på mig att läsa klart Cirkeln, och jag har inte ens börjat på den. Så förvänta er inte en recension på den, för den måste jag lämna tillbaka, för det är 20 reservationer på den. Funderar stark på att läsa den när alla tre har kommit ut istället.

Kommentarer
Postat av: naba

Älskar pretty Little liars när du har tid läs den!!

Vilka recensionsexemplar har du ??

2011-08-08 @ 02:14:36
URL: http://booksarelives.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0