Sammanfattning: November

Hej!

Först vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat, jag har haft flera recension färdigskrivna men jag har helt enkelt glömt att jag hade dom just färdigskrivna, så jag har inte publicerat dom. Ändring ska ske! Ny månad, nya löften, är det inte så man säger? :)

I alla fall, nu kommer en sammanfattning på november :)

Antal lästa böcker: 5

Antal lästa sidor: 1407

Månadens bästa: Mirakel, helt klart :)

Månadens sämsta: Boom, helt klart.

Andra lästa böcker denna månad: Mats och Anna bor inte här längre, Flyga högt & Söta pojkar är bara på låtsas.

    

Utvärdering och mål till nästa månad: Jag är väldigt nöjd med denna månad och det är tack vare att jag inte har haft så mycket i skolan som det har blivit mer läsning. Tänk att det bara är en månad kvar nu innan det här året är slut, det är helt sjukt! I alla fall, nästa månad skulle jag helst läsa 15 böcker, och det kanske lyckas, eftersom jag får lov den 19:e. Vi får se, men i alla fall minst lika mycket som denna månad! :)

Hur har erat november sett ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0