Skrivande :)

Hej!

Som dom flesta av er redan vet så skriver jag vääldigt mycket. Jag brukar inte nämna det så mycket här på bloggen men det är för att jag inte har skrivit så långt, (jo, en "bok", men den skrev jag för så länge sen så den känns inte värd att renskriva ens). På senare tid nu så har jag jobbat för en tidning som trycks i liten upplaga men som uppskattas av många, det innebär att jag har skrivit noveller till den. Så jag har inte varit sådär superdupermegataggad på att skriva nåt längre igen. Men sen kom inspirationen!:) Tack vare Pias (www.bookrelated.devote.se) tips så har jag planerat 38 kapitel, skrivit 1 kapitel och jag har redan planer till en "bok" 2!:)
Känns jättespännande och jag har aldrig varit såhär taggad för att skriva. Så med detta inlägg vill jag framförallt säga stort tack till Pia för dina tips och tack alla ni bokbloggare som finns där ute och inspirerar folk! :D

(bilden är någon random från Google:P)


Kommentarer
Postat av: Pia

Du är väll för söt!! :D Du anar inte hur lycklig jag blir över att läsa sånt här. Så himla kul att jag kunnat inspirera dig! Tack så mycket för de fina orden, och hoppas du fortsätter skriva ^^ Kram <3

2011-12-21 @ 23:15:22
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Angela

Jag tänkte faktiskt också börja på en bärettelse, men jag tröttnar alltid på de efter ungefär 2 kapitel, hehe ;) Kommer vi få läsa något av din bok? :)

2011-12-22 @ 21:55:23
URL: http://bookfrenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0