Bokrean :)

Ja, det blev faktiskt två köp för mig på bokrean. Och det var absolut inte det jag hade planerat. Men i år tycker jag att det har varit ett svagt utbud av böcker i just ungdomskategorin, vad tycker ni?

I alla fall så blev det dessa två:
 
Uppväxtklassiker - box. Innehåller: Alice i underlandet, Pappa Långben, Den hemliga trädgården, Agnes Cecilia & Unga kvinnor.
Det jag tycker är lite kul är att jag blev nyfiken på alla och vad jag förstår så är alla klassiker! Så nu har jag fem helt nya klassiker i min bokhylla! :)

Och denna:
 

Min första läsdagbok ever :) Den kostar egentligen 100, vilket i vanliga fall inte är så dyrt men nu på rean kosta den bara 20! Så vi får se om jag investerar en till sån här nu när det ändå är extrapris :)

Ja, som ni ser så har jag ju inte köpt så mycket på rean, eller fem böcker+en läsdagbok är kanske mycket men det känns inte så eftersom det första är en box:P Men som jag sa där uppe så tycker jag att dom har haft ett ganska smått utbud av ungdomsböcker i år. Fast när jag ser titlarna blir jag ju sugen men då kommer tanken upp: dom finns ju faktiskt på bibblan. Haha, ja, nu har ni i alla fall sett mina inköp :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller med om att det varit snålt med ungdomsböcker i år! Själv har jag inte köpt något alls, jag tänker som du: "dom finns ju faktiskt på bibblan" ;)

2011-02-26 @ 19:19:35
URL: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0