Day 03 – Your favorite series

Min absoluta favorit-serie är Tillsammans av Denise Rudberg. Den är den bästa serie jag någonsin läst. En annan bok som jag hade hoppats att det fanns fortsättning på är Min typ brorsa av Johanna Lindbäck, för den boken älskar jag. Én annan favorit-serie är Twilight även fast jag tycker att det har blivit för mycket av det. Dessutom blev jag lite besviken på 2:an och 4:an men som serie är den riktigt bra. Annars har jag inte läst så hemskt mycket serier, utan jag läser första, andra, och sen lägger jag av om jag inte tycker om den.


Kommentarer
Postat av: Julia

Harry potter är bästa serien av alla. Sagan om ringen med, och house of night. Vi har tsmböckerna men jag har inte läst dem ... Vad handlar de om?

2011-02-13 @ 13:20:11
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0