Konsten att tala med en änkling


Bok: Konsten att tala med en änkling
Författare: Jonathan Tropper
Antal sidor: 318
Förlag: Gilla Böcker
Övrigt: Recenzionsexemplar

Baksidetext:
Doug har träffat sitt livs kärlek, och förlorat henne. Knappt trettio år gammal är han en deprimerad, alkoholiserad änkling. Han vill helst vara ifred men motarbetas av sin tvillingsyster, sin tonåriga styvson och stans alla singelkvinnor.

Vad jag tycker:
Det är en bra bok, det är det. Man känner verkligen med Doug när han varje dag påminns om sin döde fru. Även fast jag inte riktigt vet vad det är så är det ingen stor favorit hos mig. Det kan vara att den är skapad för en äldre åldersgrupp men det tycker inte jag spelar nån roll. Nej, jag kan verkligen inte sätta fingret på det, det är nog bara så att det inte var en bok för mig. Men jag måste ändå säga att den är läsvärd, så läs den när du har tid, för det är den värd :)

Betyg: 5/10

Oså självklart stort tack till Gilla Böcker som var generösa nog och gav mig denna bok, tusentusen tack! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0