Gammal bokenkät från Bokhora

I brist på recenzioner så bjuder jag på en gammal enkät från bokhora. Jag sökte på google och den publicerades den 23 januari 2010, så det var nästan ett år sen men spelar roll:P

1. Vilka författare köper du alltid i inbundet (dvs, snabbt efter boken kommit ut)?
Jag har ingen speciell men Denise Rudberg köper jag oftast inbundet av :)

2. Vilka författare har du flest böcker av i bokhyllan?
Äh, det borde vara Stephenie Meyer vilket är 5 st.

3. Vilken var den senaste boken någon tipsade dig om, och vad tyckte du om tipset? Var blev du tipsad, om det var en blogg?
Hm, jag säger nog alla som kommenterat mitt inlägg om "Om jag stannar", för alla säger att det är en underbar bok. Em, på min blogg?

4. Vilken var den senaste boken du gav bort? Mottagande?
Om jag inte minns fel så var det nog någon Twilight-bok till min kusin som blev jätteglad :)

5. Har du några biblioteksreservationer just nu?
Japp, ungefär 3-4 st.

6. Vilken bok/böcker läser du just nu?
Ett litet snedsprång - Denise Rudberg
Matilda - Roald Dahl
Sprickor och honungslim - Linzi Glass


Kommentarer
Postat av: Julia

Denise rudberg va ju med i lets dance, den hon dansade med känner jag lite ^^

Men Harry potter, har du inte läst det?

2011-01-28 @ 13:20:45
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0