Äntligen så kommer dom! :)

Godmorgon alla glada människor ute i världen! :)

Igår så hämtade jag en bok och jag vet att den andra boken kommer idag. Så jag tänkte avslöja nu vilka jag har fått/ska få :)

Två hela veckor tog det att få två ynka böcker men ja, den som väntar länge, väntar alltid på något gott :)

  

Fyra dagar, fyra nätter vet jag att jag kommer gilla. Den bara låter som en som jag kommer gilla och då vet jag att jag gör det.

The maze runner är jag fortfarande lite tveksam till, jag beställde den för att jag bara har hört bra saker om den, men det har jag bara gjort om Tomorrow when the war began också men den gillar jag inte alls. Så vi får väl se, handlingen verkar spännande och jag gillar att det är stora sidor :)


Kommentarer
Postat av: Nea

The Maze Runner är så sjukt underbart bra! Du kommer inte bli besviken! :D

2011-07-12 @ 21:36:04
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0