Harry Potter



Idag tänkte jag skriva lite om hur min upplevelse har varit med HP.

Jag måste ju börja med att säga att jag har bara läst dom tre första böckerna. Skamligt, jag vet, men till mitt försvar kan jag ändå säga att jag har läst dom 3 gånger var. Men ja, bara dom tre första böckerna.

I min bokhylla så finns Harry Potter: 1,2,3,4 & 7. Mamma köpte 1-4 när jag var mindre och sen sluta hon väl. Sen när jag hade läst dom första tre så tyckte jag att vi kunde inhandla resten och fick då tag på sista på rean det året. Så nej, vi saknar 5 & 6 i HP-samlingen. Vilket jag tycker är synd.

Filmerna då. Ja, jag har sett 1,2,3 & 6 tror jag. Har kanske även sett 4:an men är inte säker. Men nu har mamma och jag sett om trean (vi har ettan och tvåan på VHS och våran VHS-spelare är inte i bästa skick...) och så ska vi se resten och gå på sista på bio. Om vi hinner, men det ska jag se till att vi gör.

Så nej, ni kommer troligtvis inte få några HP-recensioner dom närmsta månaderna och nej, ni kommer troligtvis inte få det på sista filmen heller. För när jag ser den, så kommer det vara ett väldigt bra tag sen ni såg den.

Ja, nu vet ni min relation till HP :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0