Lite spontant sådär :)

Ja, nu på tidiga kvällskvisten så kände jag för att spontan-blogga lite. Även fast jag inte har mycket och säga så :)

I morse så började jag på "Beastly" och är nu på sida 151. Sjukt bra än så länge. Sen kommer jag läsa klart "Innan jag dör" och börja på "Vampire Díaries" :)

Måste också berätta om en rolig sak som hände inne på Bokia idag :)

Mamma kommer fram med en bok i handen och säger:
"Den här kostar bara 79:- och den verkar jättebra!"
Jag känner igen boken och inser att det är "Överenskommelser" hon håller i handen.
"Ehm, mamma, bara så du vet så har jag den där i pocket hemma", säger jag och börjar skratta. Då har hon helt missat att jag fått den och hon lägger glatt tillbaka den.




"Jahapp, då sparar vi i alla fall 79:- då", tänkte jag och vi går och betalar.

Idag var det mamma som köpte en bok och även fast jag är sugen på nytt så ska jag ta igenom mig alla böcker på bokhögen först :)


Hade bra! :)

Kommentarer
Postat av: we

Önskar att jag också kunde läsa samma böcker som min mamma! Men hon jobbar så mycket att hon knappt hinner läsa tidningen... "/

2011-07-25 @ 22:08:17
Postat av: Tova

Du har ju en länklista:D Jag skulle gärna vara med i den <33 Jajaa men min blogg är iaf: www.bokugglan.blogspot.com

2011-07-26 @ 16:08:45
URL: http://bokugglan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0