Sammanfattning: Juni

Okej, först och främst så måste jag säga att jag var alldeles för orealistisk igår, och tänkte inte på att engelska böcker tar dubbelt så lång tid att läsa. Så mitt schema flyttas fram en dag, idag ska jag läsa ut "Tomorrow" och så vidare :) Men det jag sa igår som faktiskt stämde, var att jag har planerat för lite, för nu har jag bara ful-serien och Little darlings och Lilla darling kvar. (Ja, om man inte räknar med dom som jag ska ha med på semestern då=)) Så det blir nog hungerspelen i sommar också =)
Men det blev nio st böcker i alla fall :)

Antal lästa böcker: 9
Antal lästa sidör: 2481
Månadens bok: Måste säga två :)
 
Röd skymning & Ingen sommar utan dig

Sämsta bok:
Den här var inte dålig, men det var den som var minst bra.

Twilightsagan - den officiella illustrerade guiden

Andra böcker denna månad: Ett hål i själen, Den farliga kyssen, Det som kommer ske, Sommaren jag blev vacker & Tretton själ varför.


Mål till nästa månad:

Ja, det här är ju då min bästa månad på hela året, 9 böcker totalt, men inte så himla många sidor. Så jag säger väl att jag ska fortsätta som jag gjort, eftersom jag har läst 8 av dom 9 på sommarlovet. Och om jag fortsätter så så kommer jag att ha en ännu bättre månad i Juli! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0