Sommarlovsläsningen :)

Ja, även om jag har en oändligt lång lista på alla böcker jag vill läsa så vet jag själv att det kommer jag inte lyckas med, men förra året läste jag 20 st och då satt jag verkligen inte hela tiden, utan typ nån timme varje kväll, så jag planerar nåt sånt i år också (men hoppas på fler då jag egentligen ska ha läst dubbelt så mycket redan om jag ska nå mitt mål till nyår). :P



Alltså:

Röd skymning av Fredrik Lindblom
Twilightsagan - den illustrerade guiden av Stephenie Meyer
Ful-serien av Scott Westerfeldt
Brev från en bruten horisont av Calle Brunell
P.S. Jag älskar dig! av Cecilia Ahern
Tomorrow when the war began av John Marsden
Nr 2,3,4 i TRE-serien av Kjetil Johnsen
Sommaren jag blev vacker, Ingen sommar utan dej av Jenny Han
Lilla darling av Johanna Nilsson
Little darlings av Jacqueline Wilson
Beautiful dead: Jonas bok av Eden Maguire
Häxmästaren av Peter Bergting

Och även dessa:



    

Ja, det blev 20 exakt och jag hoppas verkligen att jag ska läsa mer än det här, men det här ska jag läsa i alla fall. Får även hoppas att solen vill titta fram också för nu har den gömt sig i några dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0