Break



Bok: Break
Författare: Eva Susso
Antal sidor: 181
Serie: Dansfabriken, del 3
Första meningen: Therese gav Marko ett menande ögonkast när Kian släppte in dom i träningslokalen.

Handling:
Dansfabriken betyder allt för Marko, Melina, Rafael och Terese. Här tränar de nya moves - men här uppstår också ljuv kärlek och svåra konflikter.

I rollerna:

Melina: Inget kan stoppa henne från att nå toppen. Inte ens killar.

Marko: Dansar gärna men hånglar hellre. Bästa kompis med Melina.

Rafael: Börjar bli grym på dans och mer och mer kär. I Melina.

Terese: Klassiskt skolad, lite yngre, lite rikare och fruktansvärt envis.

Vad jag tycker:
Det här är absolut den bästa boken i hela serien. Jag hade absolut inga förväntningar på den här boken pga. dom första två men den här gillar jag faktiskt. Nu börjar jag känna igen Eva Susso igen, vilket är skönt. Det som är lite synd är att det först ska hända i tredje boken.. Sen måste jag bara påpeka att omslaget gör mig besviken. Det första var så fint, det andra inte alls bra men det här är bara löjligt. Det ser bara tillgjort ut, hade varit bättre om det var tecknat eller bara en bild eller så.

Betyg: 6/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0