Day 23 - A book you wanted to read for a long time but still haven’t

Den här frågan har väldigt många svar från min sida, men jag väljer en av dom alla:


(liten bild jag vet :P)

Tänkte uppdatera er lite på vad som händer på bokfronten här :)
Jag fick ett recenzionex av "Jag är tyvärr död och jag inte komma till skolan idag" som är skriven av Sara Ohlsson häromdagen och den är utläst. (Läs Sofies härliga bokupplevelse med den boken här: http://filo-sofie.blogspot.com/2011/03/fran-smalands-skogar-till-bokrelease-pa.html. I alla fall, utläst är den men recenzionsdatumet är inte förens den 21:a så ni får vänta tills dess :) Just nu läser jag Spotlight av Meg Cabot och den är också snart utläst. Vad som kommer efter den är inte bestämt, nu blev det mycket text men om ni fortfarande läser så har ni ju inte tröttnat :)

På torsdag så ska vi till bibblan med svenskan vilket är skitbra, läsprojekt here we come! Jag har reserverat några böcker och sista datumet är på fredag så jag kan hämta dom på svenskan! :)

Några av böckerna jag reserverat:
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0