En lat jävels guide till MVG i alla ämnen



Bok: En lat jävels guide till MVG i alla ämnen
Författare: Douglas Berglund
Antal sidor: 79
Förlag: Frank förlag
Övrigt: Recenzionsexemplar

Vad den handlar om:
"Jag gillar inte ordet lat, det är så hårt och dömande. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad? Det spelar dock ingen roll vad jag själv tycker, jag är onekligen den lataste människa jag känner.
Jag är inte dum, jag är inte nonchalant och jag är inte dryg. Jag gillar bara inte att anstränga mig i onödan. Det finns dock en liten faktor som inte passar in i den avslappnade livsfilosofi jag lever efter: Jag har MVG i alla ämnen.
I den här boken ska jag försöka lära dig hur du får de bästa betygen med minsta möjliga ansträngning.
Det här är en Lat jävels guide till MVG i alla ämnen. Hoppas du får lika stor nytta av den som jag."

Vad jag tycker:
Genialiskt! Varför har ingen kommit på det här förut? Det är en kort men intensiv bok som jag blir jätteglad över och jag säger bara det; Douglas är ett geni!

Betyg: 10/10


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhh! jag vill jätte gärna läsa denna bok nu!! xD Vill ha en massa MVG!!

2011-03-02 @ 21:46:42
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com
Postat av: Amelie

Hjälpte den mycket? :)

2011-03-02 @ 22:47:48
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Julia

kan du inte skriva in lite tips?

2011-03-04 @ 16:28:58
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0