När jag lät dig gå



Bok: När jag lät dig gå
Författare: Gayle Forman
Antal sidor: 223
Övrigt: Tack B.Wahlströms för recensionsexet! 

Tre år har gått sen den tragiska bilolyckan som Mias familj dog i, tre år sen Mia lämnade Adam. Nu lever det på olika sidor kontinenten, Mia är en hyllad cellist och Adam en stor rockstjärna. Adam får ett dygn ensam i New York. Samma kväll ska Mia ge en konsert. Han smiter in och lyssnar. Efteråt blir han kallad till Mias loge...

Jag måste erkänna att jag var tveksam till en fortsättning till en så bra bok. För Om jag stannar är verkligen så bra. Men Gayle Forman lyckas verkligen. Med denna bok så får man en helt annan förståelse för Adam, en helt annan förståelse för Mia. Ja, detta kompleterar första boken. Det här är från och med nu en av dom bästa serier jag läst, även om man skulle klara sig av att bara läsa ettan. :)

Betyg: 9/10


Kommentarer
Postat av: Andrea

sv; Tack desamma! :)

2011-05-26 @ 20:56:37
URL: http://andreahs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan sötnos! Dax för dagens blogg missa inte chansen till nya läsare :D Kör även länkbyten för dig som är intresserad ! :) Kram på dig! hoppas allt är bra!

2011-06-08 @ 20:44:25
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0