Sommarlov! (snart iaf :P)

Japp, om 4 riktiga skoldagar, 7 helgdagar, 2 slarvdagar och 1 skolavslutning så får jag sommarlov! :)
Det känns helt sjukt, helt plötsligt så ska man ha 10 veckors ledighet, men det behövs verkligen!

Listan har blivit lång på alla dom böcker som jag ska läsa, men den tror jag inte ni orkar se och dessutom så kommer jag nog iaf inte läsa alla jag har tänkt.

Men några tips om sommarböcker:


Sarah Dessens första svenska bok ska man absolut läsa på sommarn, det blir nog en omläsning på den för min del! :)

 

Semlan och Gordon-böckerna, små härliga böcker som man kan läsa ut på en timme, stort GILLA på dom! :)

 

Bröllops-fixarens dotter-serien är en så mysig serie som man egentligen kan läsa när som men jag skulle säga sommar på dom.




Sofia Nordins senaste, så himla bra och utspelar sig på sommarn, ett sommarmåste!



Denise Rudbergs serie som jag blev kär i för några sommar sen, jag säger bara LÄS! :)



Och till sist Simon och Sophie, ytterliggare en underbar bok :)

Alla dom här böckerna har jag läst men nu när jag tänker på dom så vill jag bara läsa dom igen! :)

Aja, vi får se hur det blir men några tips iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0