Breaking dawn :)

Hej allihopa!

Idag hade jag special-dag i skolan så jag slutade 12, så himla skönt!

I alla fall, i söndags så var jag och en kompis på Breaking Dawn och jag kan inte säga annat än WOW! WOW, WOW, WOW! :)

Okej, jag ska samla mig. Men den var ju såååååå himla bra! :) Jag har aldrig sett mig själv som ett av dom alla galna fansen (okej, jag känner några som är värre än mig) men efter den här filmen så har jag nog blivit ett. Även fast jag har läst boken och vet precis vad som ska hända så är det fortfarande precis lika spännande. Ja, det här är nog en av dom bästa filmer jag sett! :)

Jag var ju också tvungen att köpa en Twilight Meny med popcorn, dricka och ett armband. ETT ARMBAND! :D Aahh, Gud vad glad jag blev när jag såg det. Självklart sparade jag den fina plastmuggen som var i hård plast och även den fina popcorn-kartongen. Men istället för att ha hela och stå på min bokhylla (inte praktiskt då den tar ganska mycket plast) så klippte jag ut bilderna och kolla vad jag lyckades få dom till! Fina, inplastade bokmärken, snacka om STOR lycka! :)

Har ni sett filmen? Eller har ni några liknande bokmärken? :)


Kommentarer
Postat av: naba

Ah va fina!!!

Nu blir avis på dig.

Hur lyckades du plasta in den? Hade du nån sorts maskin/

Själv har jag såg ja den förra fredagen....... älskade den!

2011-11-24 @ 20:31:17
URL: http://booksarelives.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0