Sammanfattning: November

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 1004

Månadens bok: Denna månad blir det Vampire Diaries.

Sämsta bok: Jag vet inte riktigt, eftersom, Jag vill bara att du gillar mig, har sjunkit in nu och blivit bättre så tycker jag nog ingen :)

Min kommentar: Ja, jag är nöjd i alla fall, jag lyckades läsa 1000 sidor :)

Mål till nästa månad: Jag hoppas att lovet utbringar mer läsning än den som varit, för sen kommer en massa inlämningar och prov innan mina första betyg :) Så målet är att minst läsa 4 böcker :)


Kommentarer
Postat av: Bokälskarinnan

Dem är så super söta tycker jag:)



Menar du inte oktober? November har ju bara börjat:P

2011-11-06 @ 19:37:40
URL: http://bokalskarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0