Höstlovsläsning :)

Hej!

Idag är min första dag på det underbara lovet och planerna idag är att virka klart en Ahlgrens bil, tvätta undan lite och att läsa ut Vampire Diaries :) Två kvällar i rad har jag försökt att läsa ut den men mina ögon har varit så trötta, så jag har somnat med boken i händerna och med tänd lampa :P

I alla fall, eftersom jag inte har alltför mycket inbokat på lovet så tänkte jag ändå läsa undan några böcker. Inte för att dom inte är bra, men för att jag verkligen inte har läst mycket på sistone.

Dessa böcker planerar jag att läsa ut:
image description  

Tänkte anordna en tävling snart igen också. Priserna är inte riktigt bestämda men kika in under lovet så kommer det en tävling! :)

Förresten, vill ni se det färdiga resultatet av min virkade Ahlgrens bil? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej vad roligt, vill jättegärna se! Kram

2011-10-31 @ 12:05:09
URL: http://bookcircle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0