Bokmässan 2011

Japp, idag var jag och min mamma på bokmässan i Göteborg. :) Vi såg 18 kändisar och lyssnade på 7 st tror jag. Just nu tänker jag inte berätta hur det var att komma dit för allra första gången (för det var otroligt, underbart och himmelskt!) men det tänker jag dela med er en vacker dag i framtiden. Och smart som jag och min mamma är så tog vi inga kort. Men mitt minne är inte kort, så jag kommer aldrig glömma detta! :)

I alla fall, böckerna jag köpte:


Två gånger är en vana - Denise Rudberg
Fick den här signerat och fick träffa Denise. Tyvärr så var jag blyg så jag sa bara hej och mitt namn. Men nästa gång kanske! Förresten, om nån av er därute också köpt denna (eller fått en autograf) så kan ni kanske berätta för mig vad det står? För jag ser verkligen inte vad det står på min...



En liten chock - Johanna Lindbäck
Är jättespänd på att läsa denna! Jag har ju läst alla hennes andra och det har varit blandade känslor. Jag skulle egentligen inte ha köpt den men jag hittade den för 40:- så jag kunde inte låta bli! :)

Sen köpte jag även ett litet franska-lexikon och min mamma inhandlade Kajsa Ingemarssons nya (som vi också fick signerad), annars så har jag inte köpt nåt. Jo, vi åt och så men det räknas väl inte :P

Så ni som också var på bokmässan i år, hade ni också en underbar dag? :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nice att du fick två gånger vana signerad. Har dock alödrig läst nån av hennes böcker, är dom bra?

2011-09-25 @ 22:03:55
URL: http://hpotterheads.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0