Ett litet fint paket

Igår så kom det ett litet fint paket i brevlådan! :) Jag blir alltid lika glad när det kommer böcker, och extra glad blev jag igår eftersom jag ligger hemma och är sjuk. Paketet innehöll denna:


Otroligt fint omslag!
Man blir kär i hela boken bara av omslaget! I alla fall, jag har kommit till sida 39 än så länge om jag stormgillar den. Så jag har stoppat upp alla annan läsning i Hush, hush, Will grayson, Will grayson och P.S. I love you, men den sistnämnda är snart utläst i alla fall. Jag har ungefär 50 sidor kvar i den.

I alla fall, ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Sv:

Njah, de senaste månaderna har svenska ungdomsböcker liksom slutat intressera mig. Det känns som om de alla handlar om samma saker. Jag är ju ett sånt där action-freak och jag vill inte läsa om vardagliga problem. Ska det vara svenskat så ska det vara böcker som "Cirkeln" eller "Pojkarna". Lite övernaturligt och så.

Fast det är ju en smaksak :) Alla tycker olika.

Jag kommer nog inte på bokmässan tyvärr. Men jag vet att Elin på Bokblggen försöker fixa någon bokbloggarträff, och dit planerar jag att gå :) Vi kanske ses där?

2011-09-10 @ 12:57:20
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: we - bookfrenzy

Åh, P.S. I love you...:')

2011-09-11 @ 10:51:17
URL: http://bookfrenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0