Sammanfattning: Augusti

Okej, det här blev en vääääldigt sen sammanfattning, men å andra sidan så, vad gör väl det? :P

Antal läsa böcker: 6

Antal läsa sidor: 1783

Månadens bästa:


Månadens sämsta:


Andra böcker denna månad:
Pojkarna, Drömjobbet, Gossip Girl & Helena.

Sammanfattning: Jag är ändå ganska nöjd med denna månad, men den hade kunnat gå bättre eftersom jag hade sommarlov ända till den 22:a. Men, jag är nöjd ändå :)

Nästa månad:
Även fast jag har haft svårt att läsa mycket den här månaden när skolan börjat, så vill jag ändå läsa 12 böcker :P Jag ska se om jag kan läsa ut hundra böcker på det här året (vilket jag inte tror) men jag ska verkligen försöka hitta tiden. Även om vi har mer prov nu, dessutom att jag spelar ett instrument och skriver för skoltidningen. Menmen, jag ska försöka! :)

Vad är erat mål i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0