September

Hej allihopa! :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om men jag gör det ändå :P

Idag är det ju 11/9 och jag vet precis vad som hände för 10 år sen, men eftersom jag uppdaterar rättså sent och dessutom för att jag vill att det här ska bli ett roligt inlägg så får ni kolla på dom andra bloggarna om ni vill läsa om det.

Men ja, som sagt, jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Jag har ungefär exakt 142 sidor kvar i "Välkommen hem" och jag tror jag tar dom nu ikväll, för den är sjuuukt bra! Om ni inte har läst den så GÖRT! :)

Annars så gör jag matteläxan och SO:n, har matten till imorrn och SO-inlämning på torsdag. Vet lärarna vad "chilla" betyder? :P Nejdå, jag tror inte att jag har det värst men känner ni igen er? Efter bara nån vecka så ger dom en läxa i nästan varje ämne. Jaja, jag ska inte klaga, jag har ju faktiskt legat sjuk en vecka å, och det gör ju att jag ligger lite efter. Och ni är helt totalt ointresserade av att läsa det här, men i alla fall :)

Ni får ha en trevlig kväll då och sweet dreams sen då!

Vänta! Jag måste säga en till sak som jag kom på nu!

Jag tycker att DU ska befinna dig framför din tv 20.00 ikväll och kolla på SVT1. Det är nämligen ett trevligt program vid namn "Moreaus (stavning?) med mera" och där kommer en av mina absolut favoritartister vara med. Magnus Weideskog. Och nu tänker du såhär: Vem sjutton är det? Och jag vet att du troligtvis inte orkar kolla på ett program för en människa du inte vet vem det är, MEN, det är första gången han är med i tv och han är verkligen jäääääättebra! Så snälla, ge honom en chans, för han kan behöva lite fler fans där ute! :)

(hans hemsida hittar du här)

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Ha, ja, jag tror det :P Målet är at tläsa 8 böcker den här månaden, har läst tre :P

2011-09-11 @ 20:42:03
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Ja!! :D Hur många böcker har du läst? :)

2011-09-12 @ 07:26:55
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0