Svar på en kommentar :)

Linda om Glashuset:

Var, när och hur ofta läser du?
Och om du börjar i en bok, och den är jätte dålig. Läser du ändå ut den?

Tack för massa tips på böcker! :)



Svar:

Jag brukar läsa precis var som helst när jag har tid. I bilen, på bussen, i min favoritfåtölj hemma och i sängen. :)

Jag brukar som sagt läsa när jag har tid, när jag inte har läxor eller annat som måste göras. Det blir nog ungefär en halvtimme/trekvart om dagen när jag går i skola och minst en timme när jag är ledig. :)

Ja, jag brukar läsa ut dom ändå, bara för att se om den faktiskt blir bättre. Det brukar den inte bli, men jag ger boken en chans ända till sista sidan. Jag tror jag har lagt undan 2 böcker eller något sådant för att dom har varit dåliga..

Kul att min boktips uppskattas! :)

Hoppas du fick dom svar du ville, och om du inte fick dom så fråga gärna igen! :)

Och självklart, om det är någon annan som undrar något så skicka bara en kommentar så svarar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0