Ny bok! :)

Idag hoppade jag in på bibblan och skulle hämta ut en ljudbok, jag hittade också del 1 & 3 i House of Night-serien på svenska och då kände jag att jo, det får faktiskt bli en omläsning+läsning av hela serien på denna serie. Tyvärr så fanns inte tvåan inne och den är utlånad ända till augusti, så då gick jag till Akademibokhandeln och köpte tvåan. Så, omläsning på denna serie alltså! :)
(hittade tyvärr ingen bild på dom svenska böckerna tillsammans, men denna får duga! Bilden är från google.se)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Är den serien bra, har hört att många tycker den är rätt så dålig... :)

2012-07-03 @ 23:06:42
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0