Pocketfodral!

 
 
 
När jag och min mamma var inne på Akademibokhandeln förra veckan så köpte vi varsitt pocketfodral. Jag tyckte att dom var väldigt fina och otroligt prisvärda! Dom kostade enbart 29 kronor så om du vill ha ett så kika in på Akademibokhandeln! Jag har ett i läder sen förut men det är inget jag använder ofta. Eftersom jag nästan aldrig läser pocket så används det inte flitigt men sedan så är det så segt att ta på och av, man måste nästan böja hela pocketen för att det ska funka. Även fast dessa också var lite svåra så är dom mycket enklare!  Jag tycker verkligen om dessa fodral! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lucy Chen

Ah, jag har ocksa ett pocketfodral fran Akademibokhandeln, mitt kopte jag dock for nagra manader sedan, nar de var pa rea, och da kostade de endast 5 (!) kronor :) Hehe, ar i Kina, sa ursakta att jag inte har de tre sista bokstaverna i alftabetet :3

2012-07-02 @ 11:49:37
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Chamilla Magnusson

Jag har också ett från Akademibokhandeln. Fast mitt är i en blå nyans - bokhylla, böcker. sticknings sett, en gammal kamera, lite blommor (i rött och rosa). De är riktigt behändiga men jag skulle vilja ha en i ett lite större format - sådär 1-2 cm högre och bredare - för en en stor del av mina pocket böcker går inte i mitt fodral.

Svar: Åh, ditt verkar ju jättefint! Håller dock med dig om att dom skulle kunna vara lite större för vissa av mina pocketböcker blir brutna... Tycker ändå om dom väldigt mycket! :)
None None

2012-07-19 @ 15:58:32
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/
Postat av: Chamilla Magnusson

Absolut, de är jättebra. Jag har använt den mest till min engelska bok serie Night Angel trilogin, den passar precis, men till mina andra går det inte. Jag ska åka in till Malmö igen och se om jag kan hitta något, kanske en med ett annat motiv vore roligt... n_n Men det får bli när man har bättre med pengar förstås :P

2012-07-21 @ 18:34:37
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0