Allmänt prat om bloggen + frågestund! :)

Hej!

Nu har ju jag sommarlov och detta sommarlov tänkte jag göra precis som förra, alltså att uppdatera varje dag! :) Även om min läsning inte går lika snabbt som den brukar så ska jag ta tag i bloggen igen och försöka att hitta på nya grejer att blogga om inom böcker, för just nu känns det som att jag har fastnat med recensioner och lässtatusar. Jag kommer ju absolut behålla dom men jag ska förnya lite också. T.ex. med lite fler videobloggar och kanske enkäter eller så. Någonting hittar jag på i alla fall! :)

 
Så för att börja med detta så tänkte jag att jag kanske skulle köra med en frågestund! Kom med alla frågor ni har och så ska jag försöka svara så gott jag kan! :) Jag håller den en vecka tror jag, så svaren kommer den tjugotredje! :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Hur många böcker har du i bokhyllan?



Hur ofta lånar/köper du böcker?



Föredrar du inbunden eller pocket?



Favoritplats när det kommer till läsning?

2012-06-16 @ 22:36:07
URL: http://boktycke.se
Postat av: johanna

Vilka språk kan du läsa på?



Vilken är din favoritbok och favoritserie?

2012-06-16 @ 22:57:16
URL: http://boktjejerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0