Svar till frågestunden! :)

Ni får verkligen ursäkta mig för att jag inte har hållt det jag lovande men denna gång är det faktiskt inte mitt fel. Kära nya blogg.se har inte velat samarbeta med mig över huvud taget. Och sen när jag tänkte att det kanske funkade att videoblogga ändå så laddade den upp en gammal video osv. Nu hoppas jag i alla fall att det funkar igen! :)
 
Jag fick inte alls så många frågor på frågestunden, men jag är glad för det lilla, tack för dom!
 
Frågor:
 
Postat av: johanna

Vilka språk kan du läsa på?

Vilken är din favoritbok och favoritserie?

2012-06-16 @ 22:57:16
URL: http://boktjejerna.devote.se
 
Svar:
Jag kan läsa på svenska, engelska och väldigt lättläst på franska. :)
 
Oj, min absoluta favoritbok är nog "Mycket mer än så" av Sarah Dessen men min favoritserie är nog "Tillsammans" av Denise Rudberg. :)
 
Frågor:
 
Postat av: Anna - Boktycke

Hur många böcker har du i bokhyllan?

Hur ofta lånar/köper du böcker?

Föredrar du inbunden eller pocket?

Favoritplats när det kommer till läsning?

2012-06-16 @ 22:36:07
URL: http://boktycke.se
 
Svar:
Oj, totalt har jag nog.... jag har exakt 137 böcker totalt, varav ungefär 58 är olästa. :)
 
Jag lånar böcker ungefär en gång i veckan/varannan vecka, i alla fall nu på sommarlovet. Annars så är det nog 1 gång i månaden. Jag köper nästan aldrig böcker nu mer! Det är synd men sant, i ungefär ett år nu har jag väl köpt kanske en bok var fjärde månad? :)
 
Jag föredrar inbundet vanligtvis men om jag reser, eller ska någonstans (t.ex. upp på stan eller liknande) så tar jag alltid med mig en pocket om jag har möjlighet till det. :)
 
Jag älskar att ligga i sängen och läsa, helst nu på sommarlovsmorgnar när man inte är tvungen att gå upp. Annars är solstolen en favorit och fåtöljen i vardagsrummet. :)
 
Det var alla, och tack för dom! :)
 
Som vanligt är det bara att fråga om ni undrar, jag svarar så fort jag kan! Och nu hoppas vi att blogg.se vill samarbeta med mig! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0