Frånvarorapport osv.

Hejsan!

Som ni kanske har märkt så har jag varit borta från bloggen i en vecka och lite till, det är inget som jag har valt frivilligt utan den kom bara inte som första prioritet. Jag har nämligen varit sjuk, legat nere en hel vecka.

Ni vet när man har massor med viktiga saker i skolan, roliga fritidsaktiviteter utanför och sen en stor sak på helgen och alla saker blandar sig till samma vecka? Har ni varit med om det någon gång? I alla fall, det var så det var för mig, och just denna vecka skulle jag bli sjuk, i influensa dessutom. Jag har varit fullkomligt nere hela veckan och har mer eller mindre inte orkat göra något mer än att titta på teve. Så nere har jag varit.

Men, det som är bra är att jag står på båda benen nu och är snart igång igen, så jag tänkte ge er en liten rapport på vad som hänt i min bokvärld sen sist. :)

Jag har:

-Börjat läsa Det borde finnas regler av Lina Arvidsson.
-Läst ca 115 sidor i Lola and the boy next door.
-Blivit sugen på alla fina böcker som ges ut nu till våren/sommaren.
-Blivit inspirerad att läsa alla mina egna böcker.
-Fått bekräftat att jag får en fin bok genom brevlådan denna vecka.
-Sett fina book hauls på yt.
-Hunnit se att Bokugglan har en tävling som jag bestämt mig att inte vara med i, men klicka här för att vara det.
-Upptäckt ännu en underbar bokblogg.
-Insett att Hungerspels-premiärer är om typ två veckor och jag har fortfarande inte läst böckerna.
-Börjat läsa Hungerspelen.

Ja, det är ungefär det som har hänt i min bokvärld sen sist, och som tack för att ni fortsätter kolla in här så får ni några fina bilder från we<3it.com :)

Untitled Album  Facebook Do what you love.  [moomi]

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det gör absolut inget att det blev ett sent svar! :)

Och tack för för att du gillade videon, kan lova att det kommer en till så snart jag kan :)

Puss och kram! :)

2012-03-12 @ 21:16:05
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com
Postat av: Anna

Svar: Jag blev förvånad över att jag faktiskt tyckte om den så pass mycket som jag gjorde:)

2012-03-13 @ 11:08:53
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0