Glad dag! :D

Hej!

För att fira att Loreen vann så tänkte jag lägga upp min spotify-lista med mina absolut bästa låtar just nu, men sen när jag skulle dela den så fanns inte blogg.se att dela till... suck! Någon gång ska ni allt få se mina "godingar" men inte just nu då.

En glad nyhet är också att jag nu får låna min brors kompaktkamera! Även fast jag föredrar systemkameror så blir det i alla fall fler egentagna bilder! Jag är supertaggad på det och hoppas att det kommer funka bra. :)

Vädret är heeeeelt otroligt skönt och nu får vi minsann hoppas att det håller i sig! :D

Jag läser fortfarande Stor i käften och tycker att den är jättebra!

Nu när sommaren är här så har jag även letat sommarböcker och sedan har jag en del idéer om mina böcker och sådär, men det håller jag hemligt än så länge. ;)



Ja ni, kära läsare, glöm inte bort eran mamma idag, för idag är det deras dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0