Things.

Vill bara börja med att säga att nej, jag har inte bloggat på typ tre veckor och nej, jag tänker inte gå in närmre på varför utan ni får nöja er med att jag har det skitjobbigt just nu, så är det bara. Därför blir det såhär, bloggen blir inte högt prioriterad och jag tycker det är jättesynd, men livet vill inte alltid som en själv. Tänkte ändå skriva lite nu. Skriva fint.
 
 
Idag glömde jag min bok på skolan som jag tycker är jättebra och som jag planerade att läsa ut ikväll.
Jag fryser.
Jag har inte börjat på min Wreck this journal än.
Mitt liv är kaos.
Jag fullkomligt älskar matte och kemi.
Jag har ingen aning om vad jag ska söka till gymnasiet.
På lördag ska jag ta spruta.
Jag trivdes så bra på min prao så jag var nära på att vägra gå tillbaka till skolan.
Jag är så trött på dagens ungdom.
Jag har plugg att göra.
Jag pluggar inte.
Min mobil har bara 9% batteri kvar.
I år ska jag för första gången delta i NaNoWriMo. :)
Jag vill ha det där bokpaketet som jag väntat på i snart en månad nu.
Jag vill börja gymnasiet.
Jag vill skaffa pojkvän.
Jag var inte på bokmässan vilket var tråkigt för alla andra var ju där.
Jag vet inte om jag tänker publicera det här.
Jo, ni får ett mer personligt inlägg denna gång.
Japp.
Jag gillar att byta rad.
Jag älskar att skriva saker på vers men min svenskalärare låter mig ALDRIG göra det.
Jag tycker om dikter som jag tycker om, inga andra dikter.
Jag älskar böcker.
Lukten.
Känslan.
Språket.
Om jag fick välja en materiel sak som jag mest skulle vilja ha så är det en Ipad som jag kan ha med till skolan.
 
Ni får också såna där fina bilder som jag har hittat på we<3it.com som bara passar mitt höst-depp-personliga-inlägg nu.
 
 
Pipay Tumblr Anna Larn (larnmark) on Pinterest Kissing Bucket List Enjoy. Untitled IdeaFixa | ilustração, design, fotografia, artes visuais Love Story Art Print by ilovedoodle on Etsy 
 
Ja, ni får ta det såhär.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Tonårslivet. Det är bara att stå ut <3 Fokusera på det positiva istället, som "Jag älskar böcker"-delen. Eller det faktum att jag inte heller var på bokmässan så du är inte ensam om det :)

Svar: Asså din kommentar räddade min kväll igår, tack för den<3 och tack för att du är awesome, för det är du! :D
None None

2012-10-02 @ 21:54:06
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Tråkigt, hoppas allt blir bättre! De brukar de alltid bli även om de kanske inte känns så för tillfället tro mig!

Ja gör som Pia säger fokusera på roliga saker som böcker istället!

Svar: Tack för ditt stöd! Det mesta har redan blivit lite bättre, har varit kring människor som ger mig energi, istället för dom som tar den, det gör att jag mår mycket bättre! :)
None None

2012-10-05 @ 16:30:53
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0