skolan börjar+några till lånade böcker

Hej!

Idag hade jag skolstart som många andra och det var faktiskt ganska kul att se alla!
I år har vi nytt klassrum, ny klassföreståndare och nästan bara nya lärare, så en år att hoppas på! :)
Tror i och för sig inte att jag kommer hinna läsa så mycket nu under terminen men man kan alltid hoppas!
Här kommer en sammanställning av det jag har läst i sommar, totalt har jag läst 20 böcker:)

Sms från Soppero - Ann-Helén Laestadius 155 sidor.

Livet på en kylskåpsdörr - Alice Kuipers 242 sidor.

Mitt hopplöst normala liv - Joanna Nadin 295 sidor.

Man överlever, jag lovar - Eva Swedenmark 112 sidor.

Ensamma på sommarön - Eva Swedenmark 143 sidor.

Mellan två världar - Eva Swedenmark 160 sidor.

Expert på att rodna - Katarina von Bredow 306 sidor.

Om jag kunde drömma/serie - Stephenie Meyer 120 sidor.

Harry Potter och det vises sten - J.K.Rowling 379 sidor.

Harry Potter och hemlighetens kammare - J.K.Rowling 427 sidor.

Bree Tanners andra liv - Stephenie Meyer 166 sidor.

Drakmånad - Åke Edwardson 351 sidor.

Emmy Moréns dubbla liv - Barbara Voors 140 sidor.

Vampyrens märke - P.C. Cast och Kristin Cast 344 sidor.

Mycket mer än så - Sarah Dessen 413 sidor.

Dansfabriken/Street - Eva Susso 186 sidor.

Min bäste väns pojkvän - Mary-Kate och Ashley Olsen 117 sidor.

Sveket - P.C. Cast och Kristin Cast 362 sidor.

Alla har ett hungrigt hjärta - Bjorn Sortland 125 sidor.

Tusen gånger starkare - Christina Herrström 218 sidor.

Antal sidor totalt: 4753 :)



Idag var jag till bibblan även fast jag inte ens har läst hälften av dom nio jag lånade alldeles nyss, men jag var tvungen att hämta ut reserverade böcker som stod och väntade på mig:)

Känslan av att hoppa - Ingrid Olsson

The truth about forever - Sarah Dessen

Saker som aldrig händer - Johanna Lindbäck

Himlen som tak - Cannie Möller

Så nu har jag ännu mer böcker och läsa men som sagt, man kan aldrig få nog av böcker:P:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0