Lite smått o gott:)

Hejsan!
Jag har kommit in i någon slags sjukdom, beroendeavböcker-disease. Jag har nog aldrig haft sån lust att läsa så var beredd på många recenzioner! Egentligen så är det en av dom sämsta tidpunkterna att försöka läsa så mycket som möjligt eftersom vi har 3 prov nästa vecka och sen avslutning men jag bestämmer ju inte det:) I allafall så vill jag tipsa om en annan bra bokblogg, hon heter Frida och egentligen så är det kanske inte en bokblogg för det handlar om annat också:) Men hon har en fin blogg och skriver bra, uppdaterar lagom och hennes bilder är fantastiska!  Förresten heter bloggen : www.photosandbooks.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH Va roligt att du länkade till mig :D Tack! :D Jag gillar din blogg också! :P

2011-01-09 @ 23:12:50
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0