Saker som aldrig händer


Andreas är ihop med Hanna, och han tror att han känner henne. Samma med killarna i hans klass, de har ju snart tillbringat tre år ihop och är riktiga kompisar. Men Hanna, och även kompisarna, sviker Andreas, och han blir helt knäckt. Hur går man vidare? När ska det sluta kännas? Vägen ut ur sveket blir Erik, Andreas gamla barndomskompis som han just tagit upp kontakten med igen. De ses allt oftare och plötsligt blir allting helt annorlunda.

Jag måste säga att det här var ytterliggare en bok som jag hade sååååå höga förväntningar på. Tyvärr så sviker även denna. Det är så synd för jag vill verkligen tycka om den och jag vill verkligen att den ska vara bra men det blir mer 255 sidor av klagande. Nej, ingen storfavorit hos mig, tyvärr. En 1/5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0