Lite allmänt :)

Hej!

Idag blev det ett besök på bibblan och tyvärr så var jag tvungen att lämna tillbaka City of Bones, jag som bara hunnit några kapitel :( Det är det som är nackdelen med att låna. Men jag fick med mig två böcker hem också :)

Bl.a. denna:



och The truth about forever av Sarah Dessen. Vad jag förstått så är det den som ska bli svensk översatt nu i maj. Har jag fattat fel?

I alla fall så skulle jag verkligen vilja läsa hennes nyaste, What happened to goodbye? som verkar jättebra :)

Nu ska jag försöka läsa ut Den jag var innan april är slut så får jag i alla fall tre böcker i april :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har helt rätt om Sarah Dessen-boken:D Det är den som ska översättas

2011-04-26 @ 20:39:50
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0