Tro det eller ej, men jag lever faktiskt :P

Hej!
Ännu en vecka har gått och den har gått riktigt fort! Inte så hemskt mycket läsning men det dör ingen av. Ibland är det tillåtet :)
I alla fall, denna helg är en av dom första som är läxfri och det är så himla sköönt =) 
Så läsningen är det som gäller denna helg, och inte vilken som helst utan den boken jag fick idag!



Jag fick mitt allra första recenzionsexemplar idag av Ponto Pocket! Jag är löjligt tacksam och recenzion på den kommer så fort den är utläst såklart :)
Tacktacktacktack!
I alla fall, jag tycker den verkar jättebra och jag längtar till att komma in i den :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, den vill jag också läsa! :)

2011-02-04 @ 19:07:45
URL: http://filo-sofie.blogspot.com
Postat av: Frida

SVAR: Ja du :D Jag skulle jättegärna velat vara en del av Hp-världen, men tyvärr är det inte så.. :)



Jag själv är i London över en weekend varje år, men det är så att min pappa åker dit ibland på möten över två-tre dagar och jag skickar alltid en fin boklista till honom. :P

2011-02-04 @ 22:01:12
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0