Roliga nyheter - eller inte...

Ja, det är så att jag fick ett brev på posten att jag hade ett paket att hämta. Jag vet exakt vad paketet innehåller så jag blev jätteglad. Men när min pappa skulle hämta ut det så svara hon i kassan: "Tyvärr men du kan inte bevisa att du är hennes pappa så du får gå till Skatteverket och hämta intyg". ÅH!!! Jag som var så glad att jag skulle få böcker... Så bara för att jag inte har nåt ID-kort så får jag inte hämta ut mina böcker. Vad tror dom egentligen? Att mina föräldrar kidnappad mig för att hämta ett bokpaket? :(

I alla fall, har glömt att säga att jag (och 4 till) vann Sofies tävling :) Så jag ska läsa hennes första kapitel så fort jag får tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0